Exhibitions | Events
Cтенд компанії AL-KO розташовувався на 96 кв.м. і виділявся оригінальним дизайном і широким асортиментом представлених моделей. На виставці також був представлений ряд нових продуктів: культиватори, ручний садовий інструмент, а також корпус алюмінієвої газонокосарки. Крім того, були представлені витратні матеріали Briggs & Stratton у блістерах (фільтри, свічки і т.д.), які з кінця квітня будуть продаватися через мережу будівельних супермаркетів DIY. Динаміки і привабливості стенду додавали плазмові панелі, на яких транслювалися відео ролики техніки. Також на стенді працювали менеджери компанії і всі відвідувачі виставки мали змогу отримати професійну консультацію. Серед великої кількості відвідувачів, були діючі і потенційні партнери, постійні покупці, які прийшли ознайомитися з новинками техніки і люди, у яких техніки AL-KO ще немає, але є велике бажання її придбати. Цікавим моментом, що виділяють стенд AL-KO серед інших стендів була роздача повітряних кульок маленьким відвідувачам виставки на честь святкування 80-річчя компанії. Повітряні кульки з логотипом AL-KO 80 років викликали захоплення не тільки у дітей, але і у дорослих і до кінця дня по всій виставці можна було зустріти людей, у яких до руки була прив'язана червона повітряна кулька AL-KO. Таким чином про стенд компанії AL-KO знали по всій території проведення виставки.
Що стосується моделей техніки, представлених на виставці, в цьому році, як і в попередні роки, був представлений широкий асортиментний ряд газонокосарок, техніки по догляду за газоном, техніки для саду, дому та насосної техніки. Враховуючи різноманітні потреби покупців, кожному з них були запропоновані ті моделі техніки, які підходять за параметрами, завдяки чому всі відвідувачі зупиняли свій вибір на техніці AL-KO.
У цілому, виставка пройшла дуже продуктивно, так як були виконані основні завдання: зміцнення іміджу AL-KO як одного з лідерів ринку садової техніки України, збільшення кількості партнерів по всій території країни, підвищення лояльності споживачів до техніки AL-KO, а також підвищення впізнаваності бренду серед покупців.
Під час виставки стенд AL-KO відвідав керівник Відділу Східної Європи Др.Дітцманн, він залишився задоволений як самим стендом, так і роботою співробітників AL-KO. Ми впевнені, що участь у цій виставці, допомагає нам виконувати поставлені плани і показувати хорошу динаміку приросту в порівнянні з 2010 роком.